Akademia Komputerowa STEP! Studiujemy od 1999 roku. Wysokiej jakości edukacja komputerowa dla dorosłych i dzieci. Nie przekazujemy zbędnych informacji, lecz koncentrujemy się na stronie praktycznej – naszym celem jest przekazanie wiedzy i kwalifikacji, które pozwolą zostać profesjonalistą w wybranym kierunku.

Your browser is out of date!

You are using an outdated browser Internet Explorer. This version of the browser does not support many modern technologies, that's why many pages of the website are not displayed correctly, and may not work some of functions . We recommend viewing the website using the latest versions of the browsers Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge

title

Kurs marketingu internetowego

Odkryj potencjał digital marketingu! Zdobądź praktyczne umiejętności od PPC po UX i naucz się obsługi zaawansowanych narzędzi reklamy online. Skutecznie promuj swoją firmę w Internecie i osiągaj wyższe przychody.
Zapisz się na kurs bg_small

Kto może zapisać się na kurs marketingu internetowego?

Nasz kurs jest idealny dla każdego, kto pragnie zgłębić tajniki marketingu cyfrowego, niezależnie od poziomu doświadczenia. To doskonała okazja, aby nauczyć się nowego zawodu i efektywnie wykorzystać promocję online.

Dla początkujących:
Jeśli chcesz rozpocząć karierę w digital marketingu, nasz kurs zapewni Ci wsparcie doświadczonych ekspertów branżowych i solidne podstawy do budowania przyszłości.
Dla młodych profesjonalistów:
Jeśli już pracujesz w marketingu, nasz kurs pomoże Ci podnieść kwalifikacje, zdobyć nowe umiejętności i zwiększyć swoje zarobki, przenosząc Twoją karierę na wyższy poziom.
Dla przedsiębiorców:
Jeśli chcesz samodzielnie promować swoje produkty lub usługi oraz zrozumieć działanie marketingu internetowego nasz kurs jest dla Ciebie. Nauczysz się, jak skutecznie zarządzać kampaniami marketingowymi i optymalizować wyniki.

Czego będziesz się uczyć?

W trakcie kursu poznasz główne obszary marketingu internetowego, aby zdobyć praktyczne umiejętności i narzędzia niezbędne do skutecznej promocji w sieci:

SMM (Social Media Marketing)

Ten blok pomoże Ci zrozumieć, jak efektywnie promować produkty i usługi na kluczowych platformach społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram. Dowiesz się, jak sprawić, by treści były nie tylko interesujące, ale również opłacalne.

  • Przegląd serwisów społecznościowych i platform
  • Budowanie strategii social media
  • Tworzenie kontent-planu
  • Promocja w mediach społecznościowych
  • Reklama w mediach społecznościowych
  • PR w mediach społecznościowych
  • Automatyzacja pracy w mediach społecznościowych

PPC (Pay Per Click)

W tym bloku dowiesz się wszystkiego, co ważne o reklamie kontekstowej i jak skutecznie wykorzystać Google Ads oraz inne narzędzia PPC.

  • Google Ads – start
  • Google Ads – zaangażowanie
  • Reklama displayowa w Google Ads
  • Znaczenie YouTube i wideoreklama
  • Narzędzia dla eCommerce
  • Agregatory cen, reklama produktu, CPA, teasery

Digital-strategii SEO

SEO przynosi efekty, ale wymaga długoterminowej inwestycji czasu i środków. Nauczysz się, jak skutecznie wykorzystać SEO do promocji biznesu w Internecie.

  • Podstawy SEO
  • Optymalizacja wewnętrzna
  • Optymalizacja struktury strony internetowej. Optymalizacja zewnętrzna
  • Metody badań UX (ankieta grupy docelowej, GA, Yandex Metrika)
  • Analiza strony internetowej, audyt SEO

UX (User Experience)

Dobre treści i atrakcyjny design to nie wszystko. Jeden błąd UX może kosztować Cię utratę klientów. Poznaj podstawy UX i naucz się tworzyć przyjazne użytkownikom strony.

  • Czym jest User Experience, różnice między AI, UX, UI
  • Związek UX z innymi narzędziami marketingu online
  • Podstawowe narzędzia UX
  • Metody badań UX (ankieta grupy docelowej, GA, Yandex Metrika)
  • Tworzenie portretów użytkowników, mapy podróży klientów
  • Test użyteczności

E-mail marketing

E-maile są potężnym narzędziem marketingowym, które mogą zwiększyć zyski i świadomość marki, pod warunkiem, że wiesz, jak z nich skutecznie korzystać.

  • Podstawowe pojęcia e-mail marketingu
  • Zestaw narzędzi do e-mail marketingu
  • Jak zbudować bazę subskrybentów
  • Tworzenie e-maili, analiza e-maili

Kontent - marketing

Kontent to nie tylko teksty czy obrazy mające przyciągnąć uwagę. Kontent-marketing to strategia, która polega na przekazywaniu odbiorcom odpowiednich treści w odpowiednim czasie i kontekście.

  • Treść tekstu wewnętrznego
  • Treść tekstu zewnętrznego
  • Wybór Tone of Voice (ToV)
  • Inbound-marketing

Chatboty

Chatboty mogą znacząco zredukować czas i zasoby potrzebne do obsługi klienta. Automatyzują standardowe procesy biznesowe i pomagają użytkownikom w szybkim znalezieniu potrzebnych informacji.

  • Dlaczego chatboty są potrzebne
  • Chatboty dla różnych komunikatorów (Facebook, Telegram itp.)
  • Tworzenie botów krok po kroku

Analityka

W tym bloku nauczysz się monitorować skuteczność kampanii reklamowych i analizować kluczowe wskaźniki. Dowiesz się również, jak działają lejki sprzedażowe.

  • Google Tag Manager (GTM): co to jest i dlaczego jest potrzebne
  • Modele atrybucji i ścieżki wielokanałowe
  • Głębokie badanie czynników behawioralnych odbiorców
hand phone
smm
smm smm
ppc
ppc ppc
seo
seo seo
ux
ux ux
email
email email
content
content content
bot
bot bot
analytics
analytics analytics
Pobierz program

Po ukończeniu kursu:

Dowiesz się, która promocja online przyniesie firmie najlepsze wyniki przy minimalnych nakładach inwestycyjnych. Nauczysz się praktycznie stosować i testować różne narzędzia marketingu internetowego, co pozwoli Ci osiągnąć najwyższą efektywność działań promocyjnych. Nauczysz się:

Analizować

odbiorców witryny i stworzyć ich portret

Uruchamiać

kampanie reklamowe w Google Ads, oceniać skuteczność

Prowadzić

szczegółową analitykę kampanii reklamowych

Rozwijać

i wdrażać strategię cyfrową i kontent-plan

Zlecać

promowanie biznesu i komunikować się ze specjalistami w profesjonalnym języku

Uzyskiwać

dane o odbiorcach i analizować je

Obliczać

budżet i promocję

Prowadzić

wewnętrzną i zewnętrzną optymalizacje pod kątem wyszukiwarek

Promować

na Facebooku, Instagramie, YouTube oraz poprzez e-mail newslettery

Analizować

odbiorców witryny i stworzyć ich portret

Uruchamiać

kampanie reklamowe w Google Ads, oceniać skuteczność

Prowadzić

szczegółową analitykę kampanii reklamowych

Rozwijać

i wdrażać strategię cyfrową i kontent-plan

Zlecać

promowanie biznesu i komunikować się ze specjalistami w profesjonalnym języku

Uzyskiwać

dane o odbiorcach i analizować je

Obliczać

budżet i promocję

Prowadzić

wewnętrzną i zewnętrzną optymalizacje pod kątem wyszukiwarek

Promować

na Facebooku, Instagramie, YouTube oraz poprzez e-mail newslettery

Perspektywy kariery w marketingu internetowym:

Akademia Komputerowa Step współpracuje z licznymi polskimi i międzynarodowymi firmami, regularnie otrzymując oferty pracy dla naszych absolwentów. Dajemy naszym studentom dostęp do unikalnych możliwości zatrudnienia i szansę na rozpoczęcie nowej kariery.

Podczas kursu studenci przygotowują liczne projekty, a na zakończenie realizują projekt końcowy, który jest kluczowym elementem zaliczenia kursu. Te prace mogą stanowić doskonałe uzupełnienie portfolio, zwiększając szanse na zdobycie atrakcyjnego zatrudnienia w branży marketingu internetowego.

NASI PARTNERZY
partners partners partners Zarezerwuj miejsce

Ta strona używa plików Cookies

Polityka prywatności
Zacznij się uczyć